۱- در چه شرایطی امکان بازگشت کالا وجود دارد؟
با توجه به الزامات بهداشتی، امکان بازگرداندن کالا به دلایل سلیقهای وجود ندارد. بازگشت محصول تنها در صورتی ممکن است که کالا در شرایط اولیه خود باشد. همچنین، در صورتی که بازگرداندن یک کالا باعث نقض شرایط ارسال رایگان شود، هزینه ارسال از مبلغ محصول کسر شده و مابقی به شما بازگردانده خواهد شد. لازم به ذکر است که در صورت انصراف از کل سفارش، هزینه ارسال قابل بازگشت نخواهد بود.
۲- اگر کالا اصل نباشد، چه باید کرد؟
ویوین اصالت تمامی محصولات را تضمین میکند، بنابراین میتوانید با اطمینان کامل خرید کنید. اما در صورتی که درباره اصالت کالای دریافتی تردید دارید، میتوانید طی ۷ روز پس از دریافت سفارش، با ارائه مدارک، درخواست مرجوعی خود را ثبت کنید. تیم پشتیبانی ویولو درخواست شما را بررسی کرده و در سریعترین زمان ممکن پاسخگو خواهد بود.
۳- چگونه درخواست بازگشت کالا ثبت کنم؟
برای ثبت درخواست مرجوعی، کافیست از طریق چت آنلاین در پایین صفحات سایت با کارشناسان پشتیبانی در ارتباط باشید. تیم ما در کوتاهترین زمان ممکن، درخواست شما را بررسی و راهنماییهای لازم را ارائه خواهد داد.